BİZE KATILMAK İSTER MİSİN?

Dünyanın Lider Çağrı Merkezi Hizmet Sağlayıcısı

Teleperformance Türkiye İş Geliştirme ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Tolga Uçbağlar, Kobi Aktüel Dergisi'ne verdiği röportajda çağrı merkezi sektörünü değerlendirdi ve 2018 yılı için hedeflerden bahsetti.

Çağrı merkezi sektöründe dünyanın önde gelen şirketlerinden olan Teleperformance, bugün dünyanın 74 ülkesinde konumlanan 340 çağrı merkeziyle, çok sayıda şirkete 265 dil ve lehçede hizmet sunuyor. Teleperformance Türkiye ise; bugün İstanbul, Uşak Trabzon ve Balıkesir olmak üzere Türkiye'nin dört şehrinde 2500 kişilik ekibiyle faaliyet gösteriyor. Teleperformance Türkiye İş Geliştirme ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Tolga Uçbağlar, "Yılı sektör ortalamasının üzerinde bir büyümeyle kapattık. 2018 yılında, hem operasyon hem istihdam anlamında hedeflediğimiz büyümede Balıkesir kritik biri rol oynayacak. Burada yaklaşık bin kişilik bir istihdam oluşturmayı ve hem sektöre hem bu güzel şehre fayda sağlamayı amaçlıyoruz." diyerek sözlerine başlıyor.

"Son dört yılda yakaladığımız yüzde 25'in üzerinde ortalama büyüme performansını, 2018 yılı için yüzde 30'un üzerine taşımayı hedefliyoruz." Şirketin bölgesel ve küresel hedefleri için 2018'in atılımlar yılı olacağını dile getiren Uçbağlar, sözlerine şöyle devam ediyor: "Geçtiğimiz yıl hayata geçirdiğimiz ve 2018 yılını da içine alan orta vadeli plan çerçevesinde, çok dilli hizmet verebilen ekibimizi 250 kişiden yaklaşık 500 kişiye çıkarmayı amaçlıyoruz. Bu sayede, Türkiye'nin yetenekli ş gücüne layık istihdam oluşturmakla birlikte, müşterilerimize Türkçe dışında İngilizce, Almanca, Felemenkçe, Fransızca, İtalyanca, İspanyolca ve Arapça dillerinde de hizmet veriyoruz."

Her Ölçekte Kuruma Bir Çok Çözüm Sunuyoruz

Tolga Uçbağlar, Türkiye'nin omni-channel çalışan dış kaynak CRM ve çağrı merkezi hizmet sağlayıcısı olarak, her ölçekte kuruma katma değer sağlayabilecek çözümler sunduklarını belirtiyor. KOBİ'lerin çözüm portföylerinden sıklıkla fayda sağlayan bir kitleyi oluşturduğunu sağlayan bir kitleyi oluşturduğunu söyleyen Uçbağlar, hizmetlerini daha zengin bir müşteri deneyimine dönüştürmek için Portekiz'de bulunan CX LAB merkezlerinde Ar-Ge çalışmalarının aralıksız devam ettiğini anlatıyor. Uçbağlar, "Farklı sektörlerde faaliyet gösteren müşterilerimizin CRM ortağı olarak, 7 gün 24 saat müşteri hizmetleri sunmanın yanında, müşteri kazanımı, teknik destek, alacaklar yönetimi, BPO hizmetleri; sosyal medya yönetiminden oluşan destek hizmetlerimizi de telefon, e-posta, internette çevrimiçi sohbet, sosyal medya kanalları ve web formlar üzerinden sunuyoruz." şeklinde açıklamalarda bulunuyor.

Kaynak: Kobi Aktüel

Copyright © 2016 l teleperformance.com.tr Tüm hakları saklıdır.