BİZE KATILMAK İSTER MİSİN?

Dünyanın Lider Çağrı Merkezi Hizmet Sağlayıcısı

"YENİ YETENEKLERİ BULMAK İÇİN YENİLİKÇİ METOTLARA İHTİYAÇ VAR"

Çalışanlarla ve potansiyel takım arkadaşlarıyla sosyal medya üzerinden diyalog kuran Teleperformance Türkiye; şeffaflık, işine bağlılık, profesyonellik ve saygıya dayalı kurum kültürünü sosyal medyada sürdürüyor. Teleperformance Türkiye İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı Korhan Göksu, "Türkiye'de 105 bin kişilik bir istihdam gücüne sahip çağrı merkezi sektörü, gençler için ideal bir kariyer yolu çiziyor. Yaş ortalamasının 26,5 olduğu olduğu sektörde genç nüfusun enerjisi ve motivasyonu büyük önem taşıyor. Çok kanallı müşteri deneyimi yönetiminde dünya lideri olarak, yeni yetenekleri bulmanın ve elde tutmanın yenilikçi metotlara ihtiyaç duyduğunu görüyoruz. Biz sosyal medya statejimizi daha çok bu amaç üzerine kurduk" diyerek sözlerine başlıyor. Teleperformance Türkiye olarak, çalışanlarla ve potansiyel takım arkadaşlarıyla sosyal medya üzerinden diyalog kurduklarını dile getiren Göksu; şeffaflık, işine bağlılık, profesyonellik ve saygıya dayalı kurum kültürlerini sosyal medyada sürdürdüklerini aktarıyor.

Teleperformance Türkiye İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı Korhan Göksu 105 Din istihdam Türkiye'de 105 bin kişilik bir istihdam gücüne sahip çağrı merkezi sektörü, gençler için ideal bir kariyer yolu çiziyor. Yaş ortalamasının 26,5 olduğu olduğu sektörde genç nüfusun enerjisi ve motivasyonu büyük önem taşıyor.

"Takipçilerimizin çoğunluğu çalışanlarımızdan oluşuyor"

"Instagram'da bin 700'ü, Linkedln'de 3 bin 300'ü ve Facebook'ta 16 bini aşan takipçilerimizin çoğunluğu çalışanlarımızdan oluşuyor. Çalışma ortamımızı yansıttığımız bu mecralarda başarılarımızı, kurumsal haberlerimizi, sektöre ışık tutan araştırmalarımızı, şirket içi aktivitelerimizden keyifli anlarımızı, özel gün kutlamalarını ve çekilişlerimizi paylaşıyoruz" diyen Göksu, şirket çalışanlarının kendilerini Teleperformance Group'un global şemsiyesi altında olduğunu hissetmeleri için dünyanın dört bir yanındaki Teleperformance çağrı merkezleriyle ve bulundukları ülkelerle ilgili bilgiler de yayınladıklarını belirtiyor. Göksu, "Aynı zamanda Teleperformance Group olarak yönetilen sosyal medya hesaplarında da Teleperformance Türkiye ile ilgili paylaşımlar yapılırken, ülkemizin tanıtımına katkı sağlıyor, hizmet sunduğumuz 76 ülkede de takip ediliyoruz" diyor.

"Daha sağlıklı bir kariyer rotası çizmek isteyenler için ilk durak"

Teleperformance sosyal medya sayfalarının daha sağlıklı bir kariyer rotası çizmek isteyenler için ilk durak olduğunu söyleyen Göksu, yayınladıkları iş ilanlarının yoğun ilgiyle karşılandığını aktarıyor. Göksu, "Örneğin yabancı dil gerektiren pozisyonlar için yayımladığımız ilanlar henüz ikinci gününde 11 bin kişiye ulaştı. İlanları sosyal medyada paylaştığımız andan itibaren yeni yeteneklerin CV'leri bize ulaşmaya başladı. Global şemsiyenin altında bulunmamız, var olduğumuz diğer ülkeler ile aramızda çalışan transferine de katkı sağlıyor" diyerek sözlerini bitiriyor.

Copyright © 2016 l teleperformance.com.tr Tüm hakları saklıdır.